Den 21. november ble årets siste medlemmsmøte arrangert på Flipper Kafe på Grilstad. 70 personer hadde møtt opp og det er rekord. Etter at Per Ivar Hals som var ansvarlig for arrangementet ønsket velkommen ble det servert verdens beste karbonadesmørbrød av de trivelige folkene som jobber på Flipper Kafe. De har foresten svært god mat på Flipper og atmosfæren er like lun og trivelig som de som jobber der. Redningsselskapet kom med Redningsskjøyta Jens Bye og la til på gjestebrygga og Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) var invitert for å fortelle om virksomheten. Meget interessante foredrag fra begge organisasjoner. Marine Team hadde også sine demobåter liggende på gjestebrygga som lyste opp i havneområdet. Etter møtet var det fritt frem for alle å gå om bord i alle båtene, men ikke overraskende var det Redningsskjøyta som fikk flest besøkende. Neste medlemsmøte arrangeres på nyåret, men dato er ikke bestemt enda. Kunngjøres i god før møtet på hjemmesiden og pr. epost.