Hei!

Trondheim Båtforening har mottatt følgende epost som vi har valgt å distribuere. Ønsker alle som velger å slå til en riktig god tur.

Hilsen Trondheim Båtforening.

Helgen 28. – 29. juni arrangeres Stokkøya Festival, Trøndelags nye camp-festival, på idylliske Stokkøya ytterst på Fosenhalvøya. Vi er så heldige å ha en flott Marina med plass til nesten 100 båter bare 200 meter fra festivalområdet. Vi kan tilby medlemmer i Trondheim Båtforening 20% rabatt på båtplass og festivalpass fram til 1. mai.  Ta kontakt med wenche@bjudapaa.no. Tilbudet gjelder fram til 1.mai

Om festivalen:

Stokkøya Festival ble arrangert for første i fjor sommer og ble en stor suksess med nesten 3000 besøkende. Foruten artister som deLillos, Stein Torleif Bjella, Spidergawd, Moddi, Steamdome tilbyr festivalen også ulike aktiviteter som fridykking, yoga, matkurs, gåturer, varme badestamper og eget samtaleprogram.
Stokkøya Festival har en egen festivalkokk, Jonas Nåvik fra FAGN som nylig mottok Michelin-stjerne. Jonas har utarbeidet en spennende meny, der du kan spise deg gjennom flere verdensdeler på samme dag. I tillegg serveres det mye god drikke i Stokkøya Bryggeri-baren, vinbaren og cocktailbaren.

Om Stokkøy Marina:

Stokkøy Marina (tidligere Sossvika Havn) ligger bare 200 meter fra festivalens konsertområde. Her disponerer vi ca 60 gjestebåtplasser i 3 ulike størrelser og det er god skjerming for vind og vær i alle retninger. Det er strømuttak (10A) og lys på pirene. Toaletter på havna og dusjanlegg tilgjengelig. På Camp-innsjekk selges det ferske bakervarer fra Stokkøya Bakeri hver morgen og et naust på Marina blir for helgen «Banditten Bar» hvor man får servert god drikke og gode historier fra kysten. Alle plassene på Marina ble utsolgt lenge før fjorårets festival så her lønner det seg å være tidlig ute! Stokkøya er den perfekte destinasjonen for å nyte naturen, finne roen og ta en helgetur sammen med vennegjengen. Les mer her:https://www.stokkoyafestival.no

Klikk på lenken for påmelding: https://www.ticketmaster.no/event/586341?CL_ORIGIN=ORIGIN4

Wenche Sundt Bendixvold-Ryjord

Daglig leder