Det holdes medlemsmøte for medlemmer i TBF mandag den 14. januar kl. 1800 i kantina til Trøndertaxi på Brøset. Da desembermøtet falt ut hvor tradisjonen er karbonadesmørbrød + div. blir det servert i januarmøtet i stedet. Grunnen til at møtet ble utsatt fra desember og til januar er at den ønskede foredragsholderen ikke hadde anledning før da. Vi har vært så heldig og får besøk av Steve Pedersen fra Maritim Elektro AS, som vil holde foredrag og svare på spørsmål rundt temaet, strøm i båt. Han har solid og bred erfaring med problemstillingen både når det gjelder fritidsbåter og yrkesfatøy. Det er mange som lurer på dette med offeranoder, galvanisk tæring, lynnedslag og fenomener i riggen på seilbåter, jording, konsekvenser med aluminiumsbåter ved siden av en stålbåt, skilletrafo o.s.v. Kom på medlemsmøtet og få greie på alt dere lurer på som dreier seg om strøm i båt. Hvordan forebygge skader. Ikke alltid så mye som skal til.

Etter foredraget blir det foreningssaker.

På grunn av serveringen er vi avhengig av påmelding. Det gjøres ved å sende en epost til: post@trondheim-baatforening.no innen mandag 7. januar.