Vel 40 personer hadde møtt opp får å være med på å rydde stranda fra Grilstad til Ladekaia Restaurant hvor det ventet gratis og en fantastisk velsmakende kjøttsuppe. Søpla ble fraktet til Grilstad med en ATW hvor en kontainer på 20 kubikk ble fylt opp med alt fra plastposer, bildekk og restene av et par plastbåter som lå i fjæresteinene. Vi takker de 30 personene fra "Tjukkas Gjengen" som stilte opp og tok det meste. Vi fikk også besøk fra NRK som sendte direkte fra aksjonen.

Vi takker Ladekaia Restaurant som stilte opp med gratis og fantastisk god kjøttsuppe. Vi anbefaler alle å besøke dette unike stedet. Så trivelig, og så fantastisk god mat. Vi takker også Retura TRV AS som bidro med store søppelsekker.

Den aller største takken skal styremedlem i TBF, Per Ivar Hals ha, som tok initiativet til aksjonen, all planleggingen og sørget for gjennomføringen.

Bildet viser fra venstre, Administrasjonssekretær Gry Kristin Mathisen, Styremedlem, "propell" og initiativtaker Per Ivar Hals, en representant fra "Tjukkas Gjengen" og reporter fra NRK.