Foredragsholder denne gang er Erik Ianssen fra Selfa AS. Erik er en miljøentusiast og er svært engasjert i utviklingen av hybridbåter og båter som går på strøm. Det er primært fartøyer i kommersiell trafikk som har størst fokus fra hans side, men han vil også si noe om hvilke tanker han har på når det gjelder fritidsbåter. Erik er i fremste rekke i utviklingen på dette området og vi kan love en engasjert og kunnskapsrik foredragsholder som vil ta for seg alt fra Hurtigruta og til småbåter. Selfa AS er inne i en vekstperiode og utvider virksomheten på Dora med en stor verkstedhall og vil ganske snart kunne tilby enda flere tjenester til de som har fritidsbåt. han vil også orientere om dette. Greit å vite til vårpussen starter eller om man har behov for andre reparasjoner.

Dette er det siste medlemsmøtet før jul og trasdisjonen tro serveres karbis med tilbehør. Vi har blitt ganske mange etter hvert i TBF og det er noe uforutsigbart hvor mange som kommer, så vi må ha påmelding til dette møtet, i hvertfall fra de som vil ha karbis. Påmelding til arrangementansvarlig Signe von der Lippe på tlf. 940 36 712 eller epost: signe@trondheim-baatforening.no; helst innen den 22. november. Absolutt siste frist for påmelding er den 25. nov.

Foto viser Selfa AS sin nye verkstedhall som er under bygging.